Tuesday 1 March 2016

Pro-Extender - Cara Panjangkan Zakar

proextender



Fakta 1: Tahukah  anda tubuh manusia sangat unik! Ia mampu mengadaptasikan dirinya dengan sesuatu bebanan dan menjadi lebih kuat!


Kita ambil contoh seorang lelaki yang mengangkat beban yang berat pada tempoh yang tertentu. Lama kelamaan tubuh badan lelaki itu berubah menjadi lebih berotot, tenaga beliau juga bertambah kuat, sehingga bebanan yang diangkatnya dulu kini menjadi lebih mudah. Begitulah hebatnya tubuh manusia, ia dapat dilatih untuk menjadi lebih kuat!


Fakta 2: Tahukah lagi anda iaitu sejak beribu tahun dahulu, sepanjang sejarah manusia dari pelbagai bangsa mempunyai cara tersendiri untuk membesarkan atau memanjangkan anggota badan? Contohnya seperti membentuk tempurung kepala dan bibir oleh orang afrika, memanjangkan leher oleh wanita indo-china, dan mengecilkan kaki oleh wanita bangsawan cina.


Menggunakan konsep “traction” anggota badan boleh dibesarkan atau dipanjangkan secara beransur dan selamat sejak ribuan tahun dahulu!


body-modification


Menggunakan konsep yang sama, ProExtender dicipta oleh pakar Urologi untuk memanjangkan dan membesarkan zakar dengan lebih selamat dan terkawal!


keratan-rentas-zakar


Cuba anda lihat keratan rentas zakar diatas. Corpora Cavernosa merupakan tisu pada zakar yang seakan span. Apabila seorang lelaki terangsang “span” tersebut akan dipenuhi dengan darah menyebabkan ereksi berlaku.


Ingat fakta ini: Saiz zakar ditentukan oleh saiz Corpora Cavernosa dan keupayaannya untuk menyimpan darah ketika ereksi. Maka jika saiz Corpora Cavernosa anda besar, maka besarlah saiz zakar anda!


Fungsi ProExtender adalah untuk memanjangkan Corpora Cavernosa dengan berperingkat dan selamat. Ketika penggunaan ProExtender, zakar anda akan ditarik menyebabkan sel zakar terbahagi dan bercambah yang menghasilkan tisu-tisu baru untuk aliran darah ketika ereksi. Akibat dari percambahan sel, saiz Corpora Cavernosa akan bertambah sekaligus meningkatkan saiz zakar anda!


how-to-use-extender


gambar-sel


 


pro_extenderpenis_di_tapak_tangan


proextender_male_enhancement_sex-graph.gif


 


 


pro-extender-system


TEMPAHAN :


TEMPAHAN : 1 set
Harga : RM 160.00 termasuk kos pos (RM 170.00 untuk Sabah/Sarawak)

sila sms : PRO-EXTENDER, nama penuh, alamat pos, jumlah bayaran dan qty ke


011-11577206



JANGAN BAYAR DULU…


SILA SMS dulu sebelum bayar > Ada stok PRO-EXTENDER? (nama anda) ke 010-8069766
STOK TERHAD


 


Bang! Cepat la beli….


bibir-seksi




Pro-Extender - Cara Panjangkan Zakar

No comments:

Post a Comment